Sorry!

Sorry för dålig uppdatering, men jag har nte vart hemma. Var hos Lisa med Bolle oxå. Men hon drog tidigare..  Men iaf, imorse när jag skulle till skolan så vaknade jag en timma försent (Trodde jag, men det var jag som hade ställt klockan fel :P) Så jag fick panik och skynda mig som en galning. Men jag hann.. Tog bussen, pallar aldrig gå ^^ På bussen mötte jag Ian så vi snacka lite och så, men så snackade vi så mkt att vi glömde att plinga HAHAHA! Så vi åker vidare till klenavägen och får hoppa av där :P Hhaha, äh whatever, det var 10 min kvar och vi hann.. Iaf sen kom 25:an och vi hoppa på den. När vi kliver på ser vi Linus så vi sätter oss med hnm och snackar och det första jag fårhöra är Ginger HHAHA! För det har jag ju inte hört idag. Allt han har sagt till mig. Han satt t.o.m och viska Ginger till mig på lektionerna -.- Moget haha :P Fick ett nytt smeknamn också av Ian. Gingish och gingie haha. Trevligt (naj!)

Sen efter skolan så gick jag, Bolle och Lisa hem till Lisa och åt som fan 3 grisar haha, nej men skulle inte förvåna mig om jag har gått upp 3 kilo bara idag :/ Bolle var tyvärr tvungen att dra tidigare så jag och Lisa roade oss vid datorn. Tänkte inte på att jag borde blogga då sry :(

Whatever, tydligen så hade min morsa ringt mig som en galning, Hon ringde hem till Steffi haha, Devin hade ringt 128 gngr, denise hade ringt och Kicki hade ringt haha. Efterlyst.se :P Men jag kan ju inte se mina missade samtal eftersom att min mobil är störd.. Men nu pallar jag fan nte skriva mer måste sova. Bilder på mitt hår kmr sen..

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0