Dog

Jag har jämt velat ha en hundvalp, i hela mitt liv. Och har fortfarande inte fått nån haha. Nej men om jag får en hund nån gång så vill jag ha en sån som Kenza har. En chihuahua. Fast om jag får en hund så skulle jag hellre få en när jag går på gymnasiet än nu för där kan man ju välja att gå halvdagar så som Kenza gjorde för man måste ju vara hemma lite med hunden i början. Och så vill jag helst få den på sommarlovet, får då kan man vara med den s¨å att den vänjer sig, ta den till stranden och leka med den. Det jobbigaste är nog att gå ut med den. Jag har inga problem med att gå ut och gå på dagarna och kvällen, men det är just på morgonen. Man måste typ gå ut runt 6 och vara ute i 1 timma haha. Det är det som är problemet, men jag tror nog att jag överlever, om jag bara går och lägger mig i tid. Men problemet är att mina föräldrar typ inte tror att jag ska ta hand om hunden och gå ut med den och så, men de är helt ute och cyklar. Men sen är det ju också att de kostar runt 10-20 000:- :S
De är fett dyra seriöst! Men jag har t.o.m kommit på namn och skit hahah! Om det är en tjej ska hon heta Roxy, och om det är en kille ska han heta Ronaldoh.. Haha. Men ska äta snart så vi får fortsätta hoppas att jag får en söt liten chihuahua :)


Cute or what!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0