Långt inlägg om dagen :)

Hallo!! Efter lite tänkande på vad jag skulle blogga om kom jag fram till att jag kan skriva lite om dagen haha ;)
Idag så började jag typ 08.50, så jag tog tåget som vanligt och bussen ofc.. Mötte Ian på skyttens gata, snacka lite och så.. Haha, vi båda hoppades verkligen att bussen skulle åka förbi skolan haha, men i sista sekund så plingar nån jävel -.- Men iaf, så gick vi till pisskolan och började med svenska som var helt ok, elr ja vi läste bara och jag läser ju fortfarande BD som jag redan läst 2 gngr, så jag är på min 3:e gng nu haha. Har läst typ 30/39 kapitel ;)
Men iaf, skolan rulla på och NO:n var fan sköönaste lektionen! Satt ute i solen med: Lisa, Bolle, Ian, Joel, Emma, Oliveroh Steffi.. Tror det bara var de ;) Hade lite gräskrig med Ian och Oliver också haha, nice :P
Nej men sen så slutade vi efter no:n så jag hade bara 2 lektioner och det var awsome! Men åt i skolan ändå för jag skulle till rudan, och lunchen var heelt crazy! Satt och diskutera en sak i 30 år haha :) Iaf..


Efter skolan så åkte Jag, Emma, Sanna, Frida.C Bolle och Lisa till Rudan, Steffi och Frida. S kom lite innan oss också :) Där så doppade jag bara benen upp till shortsen men det var nte så kallt som jag trodde, var faktiskt ganska skönt :) Sen hitta jag och Bolle en gyttjepöl som vi börja gräva i och halka i hahahha! Sen tog vi värsta bilderna nä vi sitter i pölen och skit :) Frida har de på sin mobil, ska be henne skicka de imorn så ni kan få se de..

Sen träffade jag min lärare som jag hade i förskolan! Men jag sa aldrig hej för hon e typ 70 bast och jag tror inte hon känner igen mig haha ;) Men iaf, efter typ 3 timmar i solen så gick vi till handen C och gick runt där som fan..
Och sen drog jag hem. Men exakt när min buss kom så drar steffi i min väska som fan för att hon inte vill att jag ska dra hem (gullig hon e :P) men jag bet henne och då så vann jag hahahah :P

Men nu sitter jag och chattar med Bolle och Lina och Sra ;) Nice price asså :) Juste mina converse har kommit också :D:D:D Men jag ska nte använda de förrän på avslutningen för då är de heelt vita :D Bilder från idag kmr imorn, har verklugen inte tid nu, ska ladda ner låtar haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0