Dagen

hejhej! förlåt att jag inte uppdaterat elr nåt men jag har faktiskt inte orkat..  Idag så drog jag till rudan igen med Frida.C, Lisa, Steffi och Sanna. Niice :) Var där, doppa fötterna och sola lite :) Jga har faktiskt blivit lite brun oxå ;) 

Men när vi drog hem så såg jag denise, Lina, Miichi, Sofia och Bea, hälsa på de och gick vidare till handen där jag följde med till pressbyrån för sanna skulle köpa nån dricka. När jag kom ut mötte jag Miichi, och alla de utom denise för hon hade dragit hem... Så Miichi och Sofia följde med mig in till Handen för jag skulle köpa min avslutningsklänning, sista i den oxå haha, snacka om att jag har tur ibland asså :) Först conversen - Sista i HELA sthlm (på stadium asså ;)) och sista klänningen i min strlk :) så nu är den outfiten avklarad. Sen när vi gick ut från HM så drog sofia hem för hon ville gå, och miichi ville ta bussen haha. Sp jag och Miichi fortsatte till bussen och snacka om allt möjligt.. Sen drog jag hem och hon vänta på sin buss haha :P

När jag kom hem så åt jag lite tacos, yummie! Bilder från idag och rudan och så kmr senare ikväll för jag ska ändå ladda upp en massa på FB.. Men ska byta dator nu och sen ladda upp bilder..

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0