My day in the City ;D

Hallo!! :) Idag var jag ju i Stan med steffi, och det var ett rent helvete! Klagar nte på värmen för den kan få stanna precis hur länge som helst! Utan jag hade så ont i fötterna och jag var sjuukt törstig! Och det värsta var att Steffi kolla på det hon INTE skulle kolla på hhaha, jag var såå nära att åka hem hahah. Vi gick i affärer som typ: H&M, Gina, Lindex, Cubus, Rio, Buttericks m.m Det var fett kul inne på buttericks haha ;) Fast steffi tog min ide! :(
Jag hade tänkt att ha en maskerad när jag fyller år, och eftersom vi gick in på buttericks ska hon också ha det nu :'( Nu kmr alla tro att jag härmar henne! Katastrof haha ;)

Nej men sen stannade vi och kolla på 2 killar som spela trummor på målarburkar och stekpannor.. Fet collt haha ;) bilder ovh video kmr i nästa inlägg. Sen börja jag messa lite med Lisa och hon ville typ att Jag, Hon, Johanna, och Steffi skulle va men nu när jag messa med henne så sa hon att Johanna nte fick och Steffi skulle springa Stafett.
Så det blir inget, och jag vill inte ara så få, vill vara med många.. Minst 4 och max typ runt 10 pers ;D
Blev inte så många bilder för jag pallade knappt hålla i kameran men några blev det :) Nu ska jag göra en massa saker känns det som haha, nej men det här:

- Ladda upp bilder från kameran till datorn
- Ladda upp bilderna från idag hä på bloggen ;)
- Ladda upp bilder från rudan och en massa andra gamla bilder på Facebook

Ja det var det haha, nej men det tar ändå ett tag.. Men vi hörs väl sen antar jag :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0