Hårklippning m.m

Har chattat lite med Miichi nu och vi har typ bestämmt att hon ska hjälpa mig att färga håret i typ 2-3 dar i rad hah
Men det ska nog bli bra.. Hon skulle kanske klippa mina toppar också, men det beror på om Pappa bokar nån tid till nån frisör nångång elr inte haha :P Jag struntar i vem som klipper håret, måste bara klippa topparna eftersom att jag nte har klippt mej sen förra sommarn! :O

Kommer ihåg att det var mitt på sommarlovet, kl 10.00 på morgonen och så åkte jag och denise till Handen, klippte oss hos Satch eftersom att Pappas polare jobbar där. Och när han skulle tvätta håret på mig så var jag så nära att somna haha. Men tänk er själva.. Ni gick och lade er sent på kvällen, vaknar runt 09.30 och får huvudmassage kl10. Vad mer kan man begära :) Älskar när nån håller på med mitt hår :)
Det är nästan som om jag skulle kunna betala hos frisörn bara för att de ska massera och tvätta mitt hår haha.
Det är också en anledning till varför jag ÄLSKAR att färga håret ;)

Men nu ska jag chatta lite på FB och så.. Måste duscha sen också. Det gör jag nog efter maten för då ska jag fanimej gå och lägga mej efter, för hur skönt är det inte att bada, fixa sig, kamma håret och sätta upp det och sen lägga sej i en kall, nybäddad säng. I love it!

Update!: Kom på att Miichi ska försöka göra den såkallade "rosettfrisyren" på mej, och då kaanske hon kan göra den på skolavslutningen :D Bilder kommer komma upp då som fan. Kommer sakna alla, men jag kommer säkert träffa de på sommaarlovet och så träffas man ju efter lovet oxå :D Det är ju värst för Denise och alla de i 9:an för de ska ju börja nån heelt annanstans ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0