Bilder från när jag var med Lisa, Johanna, Helena och Frida & vinsten i new moon tävlingen :D

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Entusiastisk elr vad haha? Innan bilderna kmr upp måste jag bara länka till min syrra och hennes kompis blogg, och det är ett speciellt inlägg jag vill att ni ska läsa som är skrivet av Lina: http://daulian.blogg.se/2010/may/jag-hatar-kenneth.html?_tmp=8b4313bb5562af5a72526d5543bbd2480200a5bf
HAHAHAHHAHA!! Detta handla då om en lärare som vi har på vår "fina" betongskola :D

Här kmr bilderna och vi börjar med en dag då jag var ute med Johanna, Helena, Frida och Lisa♥:


Alla var verkligen jääätteglada då :P


Verkligen jätteglada




Pallade nte rotera...


Lisas armhår











nån random bild


CONVERSE IN MY ♥










Det var de bilderna, och nu kmr de på vinsten:





Om ni undraröver lappen som ligger där så är det den är:


"Grattis till vinsten i min New Moon tävling! Här kommer priset! Slit det med hälsan =) XOXO// Stina, guchie.blogg.se"



I nästa inlägg kmr andra bilder :)




Kommentarer
Postat av: Lisaa


va fan har du för bilder på mig, haha?XD

2010-05-05 - 22:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0