Bill Kaulitz in my <3333

Nästan alla jag känner som hatar TH säger att Bill är bög och att han är som en jävla tjej. Asså jag blir bara förbannad på såna folk för vad fan gör det om han är bög, bi elr straight!? Vad fan är erat jävla problem?
Jag skiter fullständigt i om han är bög eller nåt annat! Jag har ingenting emot bögar. Han har själv sagt 10 000 gngr att han inte är bög, och det finns ett klipp på youtube där Bill börjar grina, springer in på toan och låser in sig där, mitt i en intervju bara för att en viss tysk äcklig rappare vid namn Bushido sa att han lätt skulle ligga med Bill om Bushido själv var bög och då flippade Tom ut och ville slå sönder äcklet. Fan att jag önska att jag var en vakt på den intervjun för då skulle jag lätt ha släppt fram Tom och låtit honom slå sönder det där jävla ***huvudet!
Asså fatta! Vad fan är människors fel egentligen? Bushido sa så bara för att Bill och Tom blev bjudna på Bushidos party och han blev inte bjuden när Bill och Tom hade sitt födelsedagsparty. Men de har en ren jävla anledning:
DE HATAR BUSHIDO LIKA MKT SOM JAG GÖR.! Skulle lätt strypa sönder fanskapet!!!

Nej men seriöst han måste ju ha några allvarliga problem! Jävla sär! Bill har förnekat att han är bög mer än 1000 gngr, och antingen så säger han sanningen eller så försöker han bara dölja det, vad vet jag liksom?
Men asså, jag tror han säger sanningen för jag tror inte att han skulle dra ifrån intervjun och låsa in sig på toaletten annars, men som jag sa.. Vad vet jag? Om klippet fanns kvar skulle jag ha lagt upp det här, men hon som hade det har tagit bort det -.- Iaf, om det kmr fram att Bill är bög, likosm vad ska man göra? Jo - INGENTING! Låta hnm leva sitt liv han är förfan bara 21 bast! Låt hnm vara den han är istället för att hacka på hnm. Jävla idioter. Jag skiter i om han är bög elr bi, jag kmr ändå tycka han är lika het som alltid och kmr ALLTID göra det! Och jag kmr fortsätta lyssna på deras musik och älska de lika mkt som jag gör idag.
Bara för att nån ändrar sin sexualitet så ändras ju inte själva personen elr musiken så jag fattar egentligen inte vad det är för Big Deal? Vill bara ha klart för er att INGENTING kmr förändras bara för att han kmr ut som bög, Om han än är det vilket jag personligen inte tror, men jag kanske har fel..  Kmr ändå älska och tycka han är lika HET som alltid ;)


Det här är det där jävla patetiska äckelfan!!! Ska fanimej döda honom en dag...
JAG MÅSTE TILL TYSKLAND NUUU!!


Vad var det jag sa i förra inlägget?? Joo -  P-E-R-F-E-K-T-I-O-N


Lika som bär är de oxå :) I utseendet asså, inte stilen hhaha :) hip-hop och rock :) Perfect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0