Lite om dagen på Gröna Lund me Lisa :D <33

Hejhej! Är hemma från Gröna Lund nu :D Damn vad kul jag har haft! Jag skulle ha åkt dit med Helena och Lisa men Helena har typ dansat sönder sina vader så hon skulle typ till sjukhuset idag så hon kunde nte.
Men kul var det iaf. Men eftersom att hon inte var där så gjorde det så att jag och Lisa nte åkte Extreme för ingen av oss har åkt den så vi ville hellre åka med nån som redan har åkt den så det får väl bli nästa gång.
Men ja.. Finns egentligen inget att säga förutom det vi åkte så jag kan ju säga det :P Vi åkte:

- Kättingflygaren, 1 gng
- Lilla frittfall, 4 gngr
- Lyktan, 4-5 gngr
- Tekopparna, 1 gng
- Vilda musen, 5-7 gngr (?)
- JetLine, 5-8 gngr (?)
- Blåa tåget, 1 gng
- Bläckfisken, 1 gng
- Kvasten, 5 gngr (?)
- Kärlekstunneln, 1 gng
- Lustigahuset, 2-3 gngr
- Nyckelpigan, 2 gngr
- Pettson & Findus huset, 1 gng :)

Mogna vi e jag vet :) Juste haha! När vi stog i kön till Kvasten, längst fram ofc :) Så stog jag där och vänta me Lisa på vår tur och så kollade jag åt sidan för att se hur många folk det var liksom, och så när jag vänder mig om så har han som jobbar där tagit fram en svart kråka framför näsan på mig för att skrämma mig HAHAHA! Vet ni hur rädd jg blev elr? Han garva fan sönder också haha :) Fett skön. Men aja, ska ladda upp bilder och videos nu.. Kmr i nästa inlägg

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0