Vaddå svenska flaggan och svenska nationalsången är rasistisk!?

WTF!? Vi får inte sjunga svenska nationalsången på avslutningarna, Svenska flaggan är tydligen "rasistisk". Vad fan är det här. Bara för att några jävla utlänningar tkr att det är fel att sjunga vår nationalsång bara för att de inte kmr här ifrån så betyder det inte att vi INTE ska göra det! Vi är i Sverige och de ska vara fucking tacksamma att de får komma hit överhuvudtaget istället för att bli sönderbombade i afghanistan och kurdistan och allt det där.
De ska vara tacksamma! Nu gäller självklart inte det här alla, och kom förfan inte och sg att jag är rasist nu för jag har många kompisar som inte kommer här ifrån och jag har ingenting emot de.

Men att vi inte ska få sjunga våran egna nationalsång och ha en jävla flagga upphissad när det är speciella dagar är fucking sjukt! Vi är i Sverige och om de inte tkr att vi ska ha det så kan de dra hem till sitt hemland och stanna där och följa sin kultur. Det är samma sak som om jag åker till Thailand elr turkiet elr nåt sånt och så tar jag med mig halva sverige, och så tycker vi inte att turkiet och thailand ska få sjunga sin nationalsång och ha sin flagga upphissad.
Jag skulle förfan ha slängts i fängelset och stannat där i hela mitt liv.
Det här är fucking sjukt för vi är i Sverige, vi bor i Sverige och vi ska följa kulturen som andra människor i andra länder gör! Bara för att reta folk så ska jag fanimej kma med en stor fet svensk flagga på avslutningen, ställa mig mitt i Aulan och sjunga svenska nationalsången! Vi är i Sverige och vi har RÄTT till att sjunga vår nationalsång!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0