Vendelsömalmsskolan - SUCKS! -.-

Frlåt så mkt att jag nte uppdaterat på typ hela dan, men jag bloggade faktiskt när jag var hos Mamma med Lisa och Bolle och kolla på AP - Beta house, men det publicerades aldrig :(
Nu sitter jag iaf och kollar på Jersey shore nu, fan bästa programmet haha. Första avsnittet xD
Men funderar på att lägga mig i sängen nu och typ måla klart en sak till bildlektionen, läsa BD och bara tänka på en sak.. Juste, Imorn så börjar jag typ 09.40 och sluta 14.00 som vanligt på Tisdagar, men på morgonen så har jag svenska och då ska vi typ sitta ute i "gropen" och alla ska typ läsa en dikt/en mening elr nåt. Haha, jag bad denise säga nån och messet jag fick var: Hahaha.. ehm.. På engelska kan du ju bara säga: Your not a judge, but if your gonna judge me, well setence me to another life. Och på Svenska kan du typ säga: Hej jag heter Daniella :D
Hahaha lame :P Men jag tror jag tar den engelska xD Men nu ska jag lägga mig ner i sängen kolla på TV och läsa o det, så jag bloggar imorn..


Själva gropen, alltså det där gräset runt om skolan..


Naaw, hittade den här bilden på google när jag sökte på vendelsömalmsskolan och det här är en av mina nuvarande lärare oc två gamla :) Hon där bak som går är min jumpalärare Maggan (Haggan) och de som sitter ner är Carro och B-A. Carro var SV/ENG/mentor (En av mina mentorer) till mig och B.A var vikarie till jumpan och hade SO med mig. Bästa lärarna jag sväär! De kickade alla bra och unga lärare..

A.K
B-A - SO/Jumpavikarie
Carro - sv/eng/mentor
Susanne - NO/MA

Ja.. och snart ska Franco sluta :( asså seriöst, vi får alla pisslärare medans alla bra lärare slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0