äcklig film

Har ju inte kunnat blogga för jag har slaggat hos lisa och vi har bara kollat på film och TV. Kul jag vet haha.
Men vi såg världens sämsta film! "The nightmare before christmas" asso se aldrig den! Och alla har sagt att den är läskig och bra, men det var fan den sämsta och tråkigaste film ever! och vaddå läskig? vartdå??

Men sen drog jag hem, käka pizza och kolla på ännu en dålig film! Asso den var så jäkla äcklig!

det var en kille som kom in och skulle erkänna en sak. Och han hade vart där förut för de misstänkte honom för att ha kidnappat en polis dotter så det misshandlade honom så han hamna i koma. asso de slog hnm, slog med batongen, slog med en jävla spade (skitstor), de hängde honom lite löst och sen satte de en påse över hans huvud så han inte kunde andas, och sen stoppa de en penna i bröstet på hnm.
änyways, så han kom till stationen och bah: jag vill erkänna en sak. och alla höll på att skita ner sig på stationen haha, men sen så när han skulle erkänna så hände det med poliserna, exakt samma sak fast värre och han som slog honom med spaden t.ex han grävde han i så inälvorna flög och sådär.

kort förklaring till filmen.. Konversation med Balle förstår ni ;)

Och sen satte de på nån krigsfilm, och jag hatar sån så jag gick upp för att kolla på kenza & tyra show, men min dator håller på att krasha så det går inte att kolla. Bäst att föra över alla bilder till ett usb minne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0