Animals! :-O

okej, jag är speciell jag vill ha 7 olika djursorter! Namn har jag till alla också (a) har ganska många namn till vissa djur^^

Papegoja - Tjej: Arabella, Nymphadora eller Millicent
                 Kille: Bozo & Rufus

Hund (5 st): Kille: Dubby (Yorkshire terrier), Hedwig(Maltaser Maltipoo), Boris (långhårig chihuahua eller korthårig svart chihuahua) & Nemo (kinesisk nakenhund)
                  Tjej: Tyra (papillon)


Sköldpadda: Lavender, Henrel eller SixtenBlixten

Uggla: Hedwig
 
Orm: Ringo eller Albus

Leguan: Skägg :P (dels pga av kulturen skägg, och för de har ju skägg :O)

och massa fiskar ;)

(om jag får något/några av djuren kan det ju såklart hända att jag har kvar namnen men bara på andra djursorter)
                                                                            De flesta namnen är tagen ur Harry Potter-filmerna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0