Happy B-Day to me :P

(8)Happy Birthday to me, Happty Birthday to me(8) :D Yupp today's my B-day! Jag och Denise låg och kollade på Trubbel i Paradiset när jag hör hur det ringer på min mobil kl. 00.00 och det första jag tänkte var: Vilka jävla idioter äre som ringer till mig 12 på natten!? De väcker min familj! HAHAHAH, men det var bara 2 gullungar som heter Steffe och Lajsa som ringde och sjöng för mig :) Måste ju erkänna att man blev lite glad^^

Och sedan dess har det ramlat in med mail från Facebook när alla har skrivit haha :P Blir ju såå glad :)
Har kommit överrens med Pappa och Kicki att jag ska få mina presenter på Lördag då vi ska ira mig med familjen då Donny, Madde, Alex och Kickis morsa kommer. Kanske Farmor, det beror på om hon orkar för hon är nyopererad. Men vi får se. Ska bli kul och jag ska få kladdkaka då moahhahaha :D

Men imorn ska jag iaf få bestämma maträtt och det skulle typ bli antingen lasagne eller pastasallad. Yummie!
Sa åt Kicki att tagga ner med alla kryddor för jag är fett kännslig mot stark mat. Ibland kan jag t.o.m tycka att tacos är för starkt men har börjat vant mig nu ;) Anyways det här skulle inte handla om tacos hahahha men ska kolla på Trubbel i Paradiset och kanske kolla bloggar lite snabbt :)


Nämen titta! där är ljusen jag inte fick blåsa ut för en viss *host* Helena *host*
Nej skämmt å sido, I'm over that ;)

Kommentarer
Postat av: BALLE


hahahahah gullungr, vi fixade faktiskt så du fick blåsa sen ;)

grattis DALLEEEEEEEEEE!!! <3333

2010-11-03 - 20:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0