Hjälp mig!!

Okej jag behöver hjäälp!! På tordag ska jag klippa till luggen, klippa topparna och färga det hos denise.
Men da  problem is that i don'nt know what i'm going to do with this boring hair hahahhaha. Nej men mitt hår liksom, bara hänger haha! :P Och jag pallar inte fixa det på morgonarna. kanske får börja göra det. Men funderar på att färga det nån färg, sen slinga och färga luggen en annan färg. Är öppen för alla förslag och inget är dåligt! Vill dock inte kapa av det! så tänk på det ;) men behöver verkligen hjäälp!
kanske sa göra dread över hela håret? nej haha, skojja bara xD

btw. Gissa vilken profilbild jag har på facebook nu? jo:

7
jag var bara tvungen! Kommer ha den i typ en vecka eller 2. Tills jag orkar byta helt enkelt! Och man blir ju på sånt glatt humör :P skrattar varje gång xD

Nej men nu ska jag planera morgondagen (när jag ska gå upp^^) och kanske skriva något tidsinställt inlägg som ni kan få medans jag är borta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0