Igår, idag & just nu ;)

Hejhej! :D Är fett glad nu, vet inte varför, men tänkte berätta lite om gårdagen och idag..

Igår:
Lajsa var här och vi kolla på TV och spela spel^^ Men sen när vi inte kom överrens om vem som skulle skriva på Yatzy så fick jag för mig att spela wii.. Men när jag leta efter den andra kontrollen så Lajsa också kunde spela så hittar jag den inte, men självklart ska jag välta ut cola glaset i devins rum, så det var ju bara att torka och skura upp. Men sen fick vi dela kontroll men det gick bra. Vi körde typ bara boxning för att träna armarna, och medans den andra spela så tränade den andra styrketräning. Sen så skulle vi dygna tills typ 5-6 för då fick vi för oss att vi skulle ut o springa HAHA! Men det gick inte så bra för Lajsa somna och jag börja köra fifa till jag däcka^^

Idag:
Jag vakna runt 12.30 och dusha och fixa mig. Sen åkte Lajsa hem och jag o mamma till Handen C för att möta min syrra, hennes kille, Anna (min kusin), och hennes kille. Vi satt där i typ 5 minuter och snacka sen drog vi och fika. Jag blev så jävla arg för min typ chokladkaka/kärleksmums var skiiithård och torr -.- Så Jag åt bara mitten :P
Men iaf, sen så gick vi runt där när min kusin och hennes kille hade dragit, och jag har typ kramp i armarna nu för att ha bärt runt på Max i typ en timme, + från wii igår^^

Just nu:
Lyssnar på Marilyn Manson - Heart-Shaped glasses och äter en sallad som mamma kom hem med till mig :D Nej men nu ska jag kolla Facebook och se om jag kan chatta med nån, har så jävla tråkigt^^ Och Lajsa kan man ju inte ringa för hon är på kryssning -.-


Kollade på google och det hette tydligen snoddas? skitkonstigt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0