nordiska muséet

Idag var det ju nå jävla klädmuséeum som gällde, och det var väl ok. asso jag trodde det skulle vara mer om kläder, finns inte så mkt att säga om det egentligen. men sen när vi skulle äta så käkade jag min hemlagade subway haha, och sen ett kinderägg. och när jag och lisa skulle fixa leksaken så går brandalarmet på det det var ju bara att packa ner allt i väskan och sen gå och hämta jackan och gå ut..

vi fick stå där i kanske 10 minuter - en kvart och sen drog vi hem.. har ju då¨tyvärr inga bilder för en viss peson *host* lisa *host* vägra skicka de om jag inte ladda ner nå jävla video på cp barnet animissen, men jag vill inte få virus på datorn och aldrig mer kunna använda den, som en viss lisa redan har. och sen tar det upp fett mkt minne, så jag hoppas hon har kul med sin nersmittade dator och så tycker jag att hon kan ladda ner sina egna låtar på sin nersmittade dator in the future ;)

Men nu ska jag se på HP och typ vira in mig i en filt för jag fryser så jävla mkt :P


ni får en bild från google på hur jag tänkte snagga mig, har ju börjat tveka lite..
Och ja.. det fick bli en bild från google för jag har ju ingen kamera och en viss person vägra skicka bilderna från idag. jag vet. bloggen blir en plåga utan bider ;)

Kommentarer
Postat av: balle


vem skickade side-cut-bilden till dig?? mooooooooi!!! :P <333

2010-11-23 - 21:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0