Önskelista

Okej, jag behöver kläder vilket pappa och kicki tydligen vet om men när man väl köper kläder så dampar de? man bah vafan.. så nu har jag samlat ihop några plagg som jag ska önska mig i present men här kommer hela önskelistan ;)

Spetslinne från H&M 129:- Vanligt snyggt spetslinne ;)
Berlockarmband från H&M, 49.50:- Guldarmband med massa berlocker, jättegulligt^^
Cardigan med såkallade "vida framstycken" 199:- Samma cardigan som johanna har. Hatar egentligen att ha samma kläder som nån annan men jag skulle köpa den förlänge sen och nu kan jag inte släppa den^^
Cardigan med mönster på.. också såkallad kärringcardigan^^ Egentligen är den ful men snygg på nåt sätt^^
Baslinne svart & vitt Vanligt svart och vitt baslinne från gina tricot
Silvia Jeans Blå Vanliga ganska mörka jeans
Siri Jeans Blå Snygga lite uppvikta slitna jeans :)
Strumpor Ja jag vet tråkig som jag är men jag BEHÖVER strumpor höhö^^ Iaf, från Ginatricot
Ipod Nano En hederlig vit
Avril Lavigne - Forbidden rose Parfym
Nokia N97 Mobil
Canon EOS 500D systemkamera

troor det var allt höhö^^ (Klicka på bilderna för förstoring!)





 Den vita ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0