Paranormal Activity

bloggade aldrig mer igår jag vet men jag kollade på pensionärsjävlar på 5:an och sen kom denise och vi bestämmde oss för att kolla på film.. Det fick bli Paranormal Activity :D Men jag vart så jävla besviken!
De som har sett den säger att den är så jävla läskig och folk har gått ut ur biografen. Men asso ursäkta mej!


1. Hela filmen är inspelad med en vanlig videokamera, ingen kamera som alla andra filmer har men asso, en vanlig som man kan köpa på elgiganten.
2. Det var inte läskigt nånstans, bara på slutet
3. asso det enda som hände var att det smälldes igen en dörr där, oj där kom det ett ljud från köket. där åkte nycklarna ner ffrån bordet och oj dör blev hon släpad ut genom hallen och skrek på sin kille. Inget mer.

LÄS INTE OM NI INTE VILL VETA VAD SOM HÄNDER!!


Ända gången jag blev rädd var när hon gick ner när "demonen" var inom henne och hon gick ner för trappan och ropa och skrek på sin kille och han springer ner och hon dödar honom.. Och så kommer hon upp och kastar honom mot kameran, det var enda gången. men det var ju bara läskigt för jag inte var berädd och allt hände så fort. Jag är inte den som blir rädd för skräckfilmer. Och den här filmen var så jävla tråkig. Visst om ni inte har sett den, se den för ni kanske tycker den är bra..

Dock tror jag 2:an är myycket bättre! Det är ju en ny regissör nu och allt :) Vill se den! eller jag ska se den. Kan ju inte se den på bio p.g.a åldersgränsen, men kan ladda ner och se den ;)

Men ska se på The Last song eller trubbel i paradiset som jag däcka till igår^^


Kommentarer
Postat av: Anonym


Palla ljuga om att du inte blev rädd -.-

2010-11-10 - 00:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0