shoppat :)

eller jaa.. shoppat kan man väl inte direkt kalla det haha, köpte donken, smoothie och en nesseccär + en ansiktsmask^^ Men fick med mig Lajsa och Balle till stan. Steffe skulle också med men hon har tappat sitt busskort så hon kunde inte haha. Okej jag ska inte skratta, vet hur det känns :/

Men anyways, så hon stanna kvar medans vi åkte till gullmars och sen vidare till stan. Juste David satt på bussen också så han hann vi snacka med i typ 2-3 stationer^^  Men men.. sen när vi kom fram drog vi typ direkt till donken och jag beställde värsta fetto maten, eller ja jag åt fett mycket. Men det hade ju sin lilla nackdel. Magkramp.

Så vi gick runt i stan ett tag och alla var typ förbannade på alla. Men det var så jävla jobbigt med väskan och tjocka jackan och skit.. :P

Nej men nu ska jag spela lite FB spel och sen ladda ner lite musik.. men bloggare sneare


Bra bild jag vet^^ Peel off ansiktsmask


Den fula bästa neccessären, typ 50:- från kicks

BTW! Fick en present av min gudmor igår som pappa glömt ge mig haha.


300:- på favoritbutiken! Så nu har jag 500:- på bara H&M lovely!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0