Smarta Sixten

Sorry att jag inte bloggade igår men hade ingen lust och jag var fett trött så jag kollade på film och decka runt 1 tiden typ.. Men jag kan berätta lite om igår..

Jag pallar inte berätta om början av dagen, den hände typ inget^^ Men sista lektionen var HKK. Och gissa vad vi fick göra?? Antingen fiskgryta eller fisksoppa!! Jag jobbade med Susanne, men sen kom Frida och sa att hon ochså skulle jobba med oss haha, så vi valde att göra fisksoppa för det stinker så jävla äckligt så vi/jag ville plåga de andra :D moahahaha. Men det var så jävla orättvist för den andra gruppen fick sluta efter typ 10 minuter för de gjorde prov och sen fick de dra -.- Men Joel, Balle, Marcus och Oliver väntae på mig, gulliga som de är haha, nej men jag var skylldig Joel en rulltårta^^ Steffi vet jag inte varför hon var där men vi alla har vår egen teori ;P

Men sen när vi sluta så drog vi till konsum och jag köpte en jävla rulltårta åt tjockisen Joel haha, och sen drog vi alla ner till rampen för oliver tjata sönder sig om att göra det. Så jag och Balle hade värsta problemet med att gå för det är is över heela rampen, så vi typ höll i varandra och gick skitförsiktigt! Asso jag svär vi höll på att garva sönder! :P Men så satte vi oss ner och snacka en j'vla massa skit, medans de andra lekte som tre 5 åringar haha :P

Jag och Blle frös så jävla mycket så vi bestämmde oss för att ta bussenhem till mig, och vet ni? jag blev så jävla glad för balle skippa dansen coh va med miiig!! :D haha skitglad^^ Men iaf, men sen när vi kolla bak så ser vi hur oliver ligger i en pöl så vi bestämmde oss för att gå hem med de för att se när han blev ner puttad där eller mulad haha.

Anyways, sen när vi kom hem så tog vi ett fotbad och vi hade bakgrundsmusik medans vi snacka lite om lite folk^^ Och gissa vad jag råka gööra!? Jo, Smarta Sixten här råka tappa mobilen i badkaren, så jag typ bah;: NEEEEEEEEJ! och jag typ dök i och hämta den, fram med handuken och den funka! det var bara ljudet som hade fuckat upp. Men så tog jag ut batteriet, minneskortet och SIM kortet, hela rummet för att torka den. Och sen när jag skulle sätta på den igen så funka den inte!! Jag fick typ panik och ingde mamma och skit, men mamma fick på den imorse. Thank God, asso jag sväör jag hade vart död annars! Nu äre bara lite mörkare skärm påhöger sida, men vafan, jag överlever ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0