städning, städning, städning..


Skitgammal bild juh! :O

Ingen bra bloggning idag som ni ser! :( Har inte haft ork till det helt enkelt. Men det har hänt nada idag, bara TV-tittande hahah ;)

Men snart ska jag äta, det blir varma mackor för vi pallade inte göra mat. Eller vi och vi, mamma haha :P
Efter att jag ätit klart blir det att gå och möta Lajsa vid Söderbytorp och sen går vi hem till mig.
Vad vi ska göra här vet jag inte haha, men nåt kul hittar vi nog på! :) Juste, jag fick städa undan i datorrummet, eftersom jag typ äger det här rummet ;) Bara jag som har datorn hela tiden och jag blir gaanska så lack när Devin eller mamma kommer in och säger att de vill ha datorn i 10 minuter när jag har haft den i 5 timmar^^
But, I'm a bitch sometimes and I know it. Så jag brukar sova här ibland också så det stog typ 6 vattenglas, papper över heela golvet, kläder, väckarklocka, filmer m.m så nu är det borta, sen så fick jag tömma diskhon också, för det var tydligen "jag" som hade använt aaallt som fanns där. Okej, 3 cola glas var mina men resten var devins ;)

Men nu ska jag ringa Lajsa och säga att jag inte kan möta henne, för hennes buss går om 3 minuter och jag ska käka nu, så hon får helt enkelt pallra sig hit själv ;) Hoppas bara att ingen turk springer fram till henne och hugger henne i ryggen, hahahha^^





                                                          Nej, skämt åt sido ;)

Kommentarer
Postat av: denise


Naaaaj du vet jag fattade inte...........

2010-11-26 - 22:21:43 / http://daulian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0