Tokio Hotel


Tokio Hotel - Hurricanes and suns

Omg! såå jäävla bra asso! *laddas ner nuuu* gud jag älskar den!! Lika mycket som alla andra låtar. Men dock tycker jag att deras förra musikstil var bättre, men som Kenza säger, det här är musik som de flesta kan lyssna på och tycka är bra. Jag tycker ju fortfarande att de är grymma. Har gillat de i snart 4-5 år.. måste räkna haha, vänta nu.. Jag började gilla de efter att jag hört Monsoon som släpptes 24:e April 2007, jag hörde den runt 27-28:e april 2007 och sen dess har jag gillat de. Alltså i april 2007, 2008, 2009, 2010, snart 2011. ja alltså i snart ca 5 år :D Fortfarande lika grymma!♥


SAexiii bild asso! :D och ni som inte fattar handlingen med bilden så är det för att Bil & Tom är vegeterianer och de tycker att man inte ska döda djur för att få kläder och mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0