Träffa Lajsa senare :D

Vaknade runt halv och då gick jag upp och satte på datorn, en fin morgonvana jag vet :)
In på FB och där hade jag runt 20 händelser och det var typ säker 20-30 pers som hade skrivit grattis så det var ju bara att börja skriva tack :) Jag vet, jag låter fett dryg men jag tackar verkligen, blir jätteglad^^

Idag ska jag vara med Lisa. Vi ska typ träffas i handen först och då kanske vi kan hälsa på Kicki som jobbar där på stadium idag, och sen får vi se vad vi gör, men vi kommer nog förhoppningsvis sova hos mig..


Händer ganska mycket nu i helgen.. Nu på fredag kommer Kickis alla jobbarkompisar hit från Stadium, Länna och vi ska ha nån AirHockey kväll :P Sen på Lördag kommer lite familj hit och firar moi :D

Ne men nu ska jag kolla TV, äta frukost och chatta med gulligt folk :D♥


Hur klockren är int den här bilden? HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0