when you're bored

. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil ? Det kan jag ju inte svara på eftersom jag har min flashiga gamla nokia eftersom jag tappa min andra.. :/
. Gillar du nån nu? Njae..
. Vad gjorde du inatt? sov :P
. Och i förrgår natt?ja du.. bra fråga. kommer inte ihåg^^ fiskminne
. Vad gör du innan du ska sova ? kollar på TV eller lyssnar på musik, när jag väål hade en mobil
. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Ja men nu har jag ju absolut inga som helst planer på det
. Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dej? Nä, skitsur. Nästan så att jag hade klappat till hnm -.-
. Choklad eller glass? ojoj.. men choklad får det nog bli ;)
. Push-up eller T-shirtbh? Push-up :)
. Stövlar eller sneakers? converse hahaha
. Kjol/klänning eller jeans? Jeans.

Åtta fakta :
. Hårfärg: brunett så hett hahah, men ska färga på torsdag
. Längd: 160,5 cm :D:D
. Frisyr: Tråkig vanlig ful..
. Ögonfärg: grön, grå
. Skostorlek: 38
. Humör: Alltid positiv, försöker alltid se allt på den glada sidan och är alltid Balles lilla sunshine ;)
. Vänster eller högerhänt: Höger.

Nio saker om ditt liv :
. Tror du på kärlek? Yes
. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? Jag troor de..
. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Nej för alla älskar mej ;)
. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? Nope tror inte det iaf
. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? Nope :P
. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Nej
. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Nej, det är jag inte
. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Hmm.. tror det.. xD
. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njae..

Det här eller det där ? :
. Kärlek eller pengar? - det där är ett väldigt intressant ämne för jag hatar nämligen folk som säger att pengar är inge viktigt. Och ni vet hur pengarberoende ja är, så båda är viktiga men mest kärlek då då...
. Vin eller öl? - Öl
. Dag eller natt? - Båda...
. One night stand eller förhållande? -förhållande
. Tv eller internet? - Internet
. Pepsi eller cola? - Cola
. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Båda
. Färgfoto eller svartvita? - Båda
. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face e alltid bäst  :)
. Bilddagboken eller myspace? - Bdb

Tio "har-du-någonsin" :
. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? Njae nästan.. När jag hade 40 grades feber och jag skulle kuta efter denise och sara som skulle åka till TH:s hotel^^ Men exakt när jag skulle ta tag i dörren så kom pappa så det var ju bara att gå upp och lägga sej i sängen igen hahaha.
. Har du nånsin viljat ta livet av dig? Nej, går inte att ta bort det överstrukna!
. Har du nånsin gjort något du ångrar? Ja
. Har du hoppat bungy jump? Hell no! vet inte om jag skulle våga heller..
. Har du nånsin varit med i en olycka? Yess.. Voltade med en fyrhjuling. Kunde ha gått illa men som tur var gjorde de inte de :)
. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nej? Skulle typ spy efter halva
. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? Njaee.. Asså man säger de men menar de inte
. Har du nånsin gått på bio ensam? Hahah nej, fett lonely juh :P
. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? Ja, jag tror de
. Har du nånsin tyckt att världen suger? Ja. Flera gånger

Om dig :
. Hur mycket är klockan just nu? 00.28
. Namn? Dalle
. Vart bor du? Skogås & Vendelsö
. Hur många barn vill du ha när du blir stor? 2, max 3
. Vill du gifta dig? Nån gång i livet ja.
. Rullar du spaghettin eller skär du den? Rullar
. Har du ätit sushi? Nej, men vill smaka, men egentligen så är det ju rå fisk :/
. Favoritglass? Ben & Jerry
. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 1 par tror ja.. Vanliga cornflakes
. Humör? trött men ändå inte

Tre saker :
. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej
. Sover du helst själv eller med någon? Hmm.. Med någon tror ja. Fast ändå inte x)
. Tror du på spöken? På andar och sånt, ja

Skulle :
. Skulle du vilja vara längre? Njae.. Kanske till 1.65 max :P
. Skulle du vilja kyssas nu ? Varför inte? xP
. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nu, nej

Kan :
. Kan du röra på öronen? Japp :)
. Kan du slicka dig på näsan? Nej
. Kan du kolla i kors med ögonen? Yess
. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja.. (a)
. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Nej haha
. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja. Det tror jag iaf x) Eller ja, det kan jag.
. Kan dina vänner lita på dig? Ja!
. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Yess, jag önskar mej det i julklapp ;)
. Kan du suga? Haha, beror på vad du menar ;)
. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? typ inte nej.. eller.. joo
Har :
. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? ja, det har jag säkert. Men vita lögner
. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Nej aldrig.. -.- ja det har de
. Har du syskon? Ja, 6 st + 2 bonussystrar
. Har dina föräldrar ljugit för dig? HAH, aa det har de säkert ;)
. Har du varit hög den här månaden? Nej.. har aldrig rökt på
. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nej
. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Ja
. Har du pussat någon som är fyra år äldre? På kinden ja
. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Nej
. Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? nej
. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Nej
. Har du ljugit på någon fråga än då? Nej

Vem :
. Vem älskar du? Massor :)
. Vem vill du bli full med? LAAAJSA :P (med basröst :D)
. Vem är den bästa artisten/gruppen? Tokio Hotel, Marilyn Manson m.m. Finns för många
. Vem pratade du senast i telefon med ? Pappa
. Vem är snällast i världen? - Jag :)
. Vem vill du prata med? Just nu? ingen aning
. Vem sov du senast med? Lajsa
. vem vet allt om dig? Lajsa, Balle, Denise & Sara tror jag
. vem kramade du senast? Nisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0