Långt inlägg om dagen ;)



Nu har jag blogglust så nu ska jag berätta lite om dagen. Dagen började med bild och fortsatte sedan med matte & idrott. Och jag dampade sönder på jumpan på en viss person asso!! GAAH! Jag typ nöp lisa och satt och skrek för mig själv :P Asso jag verkligen dampade, och jag kan säga, Jag varinte ensam! Tessi dampa också och jag vart såååå jääävla förbannad! Anyways, det var dags för lunch och jag typ åt 3-4 mackor^^ Men jag var inte den ända haha :P dagen fortsatte med svenska och tyska. På tyskan kollade vi på en skittråkig film, men vafan, hellre film än jobba, elr hur? ;) Men Pålsson gick i 5 minuters övertid så det var ju bara att gå till skåpet och hämta NO böckern för de hade redan ått in. Asso Pålsson går jämt i övertid -.- Och vi har bara 5 miunuters rast för att hinna hämta böcckerna och gå lugnt till klassrummet, men nej här får vi springa, även om jag inte gjorde det då men ändå haha. Och sen var det bara NO kvar, men det var tråkigt och vi fick sluta typ 10 minuter tidigare :)


Efter skolan så gick Jag, Lisa, Joel, Marcus, Nesti, Steffi & Emma samma håll för vi gör typ jämt det^^ Och Steffi skulle egentligen stanna kvar i skolan för U-Samtal, men hon valde att gå hem till Emma.
Och när jag ska säga hejdå till alla säger Joel:
- Daaanni???? Kan du följa med mig till skåpet och hämta min engelskabok?? :D (a)
jag: ------.......-----  mmmhh. visst
Åh juste! då hade Oliver kommit också så alla mula hnm, nesti och steffe moahahhaha, steffe vart jäätte fin efteråt, mascaran typ rann som hon hade gråtit :D haha *skadeglad*

Men så gick alla och hämta joels bok utan Steffe och Emma, de typ vänta där. Och så står vi och väntar på att alla ska hämta sina böcker tills jag och lisa inte pallar stå där längre. Så vi sa hejdå men så tjata joel om att vi skulle dra till konsum så jag bah: fine.. så alla gick dit medans emma och steffe stog där borta och vänta HAHA!
Och när vi typ är framme så kollar lisa bak och då hade typ emma och steffe följt efter hahah! fan vad vi garva^^
Men sen efter konsum så drog vi hem, pallade fan inte va kvar! så steffe stanna i skolan, och sen gick restyen utan lisa hem för lisa tog bussen och dissa mig -.- Jag vart fett sur på typ alla utan killarna för först dissa emma och steffe mig o lisa och sen dissar lisa mig -.- men iaf, sen så mötte vi Micke men han typ stanna i 5 minuter sen drog han haha. men drog vi hem haha. Och sen när jag kom hem däcka jag typ direkt^^

Men pallar fan inte skriva nu, har skrivit skitmycket nu ju, och hoppas ni orkar läsa allt ;)



Kommentarer
Postat av: steffi


1. haha tack så jävla mycket för hjälpen när dom mulade mig! x) 2. vi stannade inte där borta vi skulle gå ikapp er men sen han ni komma tillbaka och sen gick ni till kosum och vi med :P

2010-11-11 - 22:42:46 / http://stephaniiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0