svar på kommentar

Heej! Är på bättre humör än förut iaf hahaha. Chattar lite med folk, facebook, lyssnar på musik och så..
Men eftersom jag inte har något att skriva så kan jag svara på en kommentar


Det är den längst upp jag syftar på ;)

I min väska har jag alltid liite smink med mig in case of emergency. Och då är det concealer från makeup store, mineral puder, puderborste, mascara, bosy splash & försvarets hudsalva. det är det allra viktigaste, det är ändå typ det jag använder :P Parfymen hänger också med haha. Sen äre ju allt annat skit jag bär med mig som plånbok med presentkort i. Använder den typ aldrig för den är så jävla ful så jag ska inskaffa mig en fin plånbok haha.

Smink använder jag det som står där uppe, alltså concealer på Makeup store, mineral puder, mascara & försvarets hudsalva. Sen i håret använder jag inte alls utom typ hårspray och iblan torrschampoo för det ger typ "volym"

Anyways hoppas du fick svar på din fråga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0