// Balle & Dalle

Nu är Balle här, och vi ska snart ringa Lajsa. Men först ska vi kolla på Bert :D så jäävla skön  :P

Anyways... Efter skolan drog jag, Balle, Lajsa, Joel, Oliver Frida.C, Steffe & Frida.S till konsum. Sen drog Frida, frida & steffe hem till frida.c och jag Balle, Lajsa, Joel & Oliver hem till mig. Och Balle tog ett fotbad medans jag skaffa ett spotifykonto till henne. Sen satt alla i badrummet med Balle & halsa cola :P
Det var kul.

Sen fick jag mina personliga kockar, min bästa Balle & Joel. Duktiga som de var kokade de lite makaroner till mig. Gott var det iaf. Sen drog alla och jkag och Balle följde med Lajsa till bussen för hon skulle till sin farsa, och då såg vi Steffe på bussen så jag och Balle hoppa på där, åkte till handen o käka donken. Sen drog vi hem,Balle till sig och jag till mig för Balle skulle äta. Men nu är hon här igen och vi ska möta Lajsa vid söderbytorp, och hon kommer flippa för vi är redan 5 min försenade :P Grymma som vi är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0