svar på kommentar

Ligger förmodligen och fösöker sova nu, har skitsvårt att sova. har värsta sömnproblemen! Men eftersom jag inte kan skriva så mycket om vad jag gör nu så tänkte jag börja med att svara på 2 kommenatrer som jag fick ;)


 
Mikaela: Tack så mkt! :D Och ja jag vill ha piercingar.. Jag vill göra en industrial i örat, sen vill jag ta i tungan och naveln. Naveln får jag göra nu så det ska jag önska mig i julklapp, industrial får jag också göra så den finns också med på önskelistan. Tungan får jag absolut inte göra av pappa men jag får göra en tungpiercing i början av nian av mamma, så jag tror jag ska göra det då :D  Allt jag har nu är vanliga hål i örsnibben ;) Kraam♥

Anonym: Du underlättar frågan jättemycket om du är gullig och säger vart jag skrev att jag inte blev rädd? Jag skrev att det egentligen inte var så läskigt för det ända som hände var att det smälldes igen en dörr och lakanet rörde på sig och hennes nycklar flög ner i golvet, men eftersom man inte är berädd på det så är det såklart man blir rädd. Och nej jag är inte den som blir rädd för skräckfilmer men där blev jag rädd.

Nu kan vi snacka lite om dagen ;) Det var skola och min och lisas dag började med matteprov som gick si sådär :/ Som ni kanske vet så har jag jäätte svårt för matte. Verkligen jättesvårt. Och det hjälper ju inte att man inte får ha musik på. Men när jag var klar så fråga jag om jag fick gå och det fick jag :D vart skitglad för lisa och Steffi fick sitta kvar, men de kome efter mig för jag fick gå^^

Åh juste! sen på SO:n så bytte vi platser och jag fick sämsta platsen ever! Jag har ingen jag kan prata med hahah.den närmsta personen är väl då Balle, Lisa, Joel eller kanske Oliver.. Joel sitter typ 2 bänkar bakom mig, oliver en bänk bredvid Joel, Lisa bakom Balle och Balle på andra sidan mig. Svårt att förklara med anyways, sen var det dags att jobba i grupperna och Linus fick ju gå ut som vanligt så vi var en person för lite med Joel kom till oss och dissa Steffi, Jenny och Maria :P Men så jobba ja typ tsm med Joel och Oliver. Men jag fick skriva Joels uppgifter också för jag är så gullig :) Och så lämnar han in den när vi inte ens var klara så det var ju bara att gå in i klassrummet och hämta den igen om lämna den till honom för han skulle göra den hemma.
Men gissa vad som hände då? Han säger att jag kan skriva den åt honom HAHHA! Så jag tog den för jag pallade inte tjaffsa och sen var det bara en, fast en ganska så lång fråga^^

Efter det var det gympa och det var tråkigt som vanligt! och sen vare dags att leta efter alla andra men de var inte där så jag och frida drog hem hahhaha. Lonely kids^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0