varför måste man ha rubriker!?

Hej hej! Kom hem för kanske 1 & ½ timmar sen. Var i port73 med steffe. Först i skolan så skulle jag & lisa dit, men hon skulle typ va hundvakt elr nån skit så jag drog med mig steffe som jag fightat med på NO:n :P:P

Jag snacka med steffe om varför hon är så jävla dryg och inte har snackat med mig. Och då börja vi snacka och jag följde efter hgenne varenda steg hon tog ahha! Och sen skulle vi få vatten att koka med hjälp av ett ljus, så vi hade ett litet rör, men 20 ml vatten och ett värmeljus under. Och när man la skit mkt tändstickor så äre ju såklart att det blir mkt eld, så då blev det typ fett mkt sot på röret, så jag typ gick till alla som jobba med det och drog på deras rör med fingret, och sen sprang jag te steffe och kleta i hennes ansikte moahaha! Hon fick över näsan, under ögat, på kinden osv. Fan vad jag garva asso! Sen vare ju bara att springa. Vi fick inte ens va kvar i klassrummet av oscar så vi drog ut och typ brottades och slogs haha^^

Men efter skolan drog vi till port73 för jag skulle köpa skor, men sjäälvklart sk jag inte hitta några. Så vi drog runt där och typ sprang och lekte för steffe satt i en vagn och jag körde moahaha^^


Kommentarer
Postat av: Anonym


Ja och tack vare dig så vart jag kallad typ hitler / fjortis !

2010-11-15 - 19:21:37 / http://stephaniiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0