Det är inte varje dag man hittar en gädda + en fiskelina



Min dag:

Jag vaknade 5 i 8 så detvar ju bara att flyga upp och klä på sig och åka till skolan. Hann i tid men stressigt var det. I skolan så var den första kommentaren jag fick:

- Vad pigg du ser ut Danni! :D Och den kom ju självklart fån Hampus.

Sen så var det bara en massa tråkiga lektioner och sen kommer vi till det roliga! Jag, Lajsa, Johanna och Balle ska upp till konsum för Lajsa har pengar, och så kommer Adril bakom oss och smäller till oss på våran arslen, vad annars liksom? Men så går vi upp och typ alla killar från klassen lite bakom oss. Och exakt när vi är vid tunneln så ser jag en fisk ligga där. Asso en FISK! Så jag fårpanik för jag vart såå jävla rädd så jag skriker som fan och typ springer bakåt, och sen skriker Lajsa och sen skriker Balle. Och joahnna bah: eeeuuww!
Så typ alla killar springer fram och hampus går fram och tar en pinne och bär upp den! Asso det var så jäävla äckligt! Sen drar vi ner till rampen och där typ hoppade Joel på den så den typ sprack och blev platts, sen drog de av huvudet med pinnen och tog ut njurarna och tarmars. Asso ååh det var så äckligt!!

Sen utanför musiken så körde Joel och Hampus Basball med den hahaha! Fan vad vi garva. alla typ stog i en ring runt de..:P

Ja.. det är ju inte varje dag man hittar en gädda vid konsum + en fiskeline vid rampen HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0