Igår :D

Ojoj! Inte bloggat här ser jag :S Men jag har vart upptagen. Sov hos Lajsa i förrigår och sen så vaknade vi igår och kolla på TV och jag dsrog till pappa för att hämta kläder som jag kunde ha på mig på Emmas tjejmiddag.
Så jag klädde på mig där och drog snabbt som FAN för klockan var 16.45!! Så då var det bara att dra he till mamma, sminka sig snabbare än blixten och sedan springa till Lajsa så jag kunde fixa håret och slå in presenterna. Jag och Lajsa delade på presenterna så av oss fick hon en tröja och ett presentkort på H&M :D

Men jag och Lajsa kom försent tyvärr för vi hittade inte! Vi fick skjuts av Lajsas familj men ingen hitta så vi åkte runt i typ en halvtimma och leta tills vi hittade en karta hahahah. Men vi hittade tillslut.

Och vi körde Sing Star! Svenska hits ofc haha. Jag och Balle dela på en mick och Emma och Frida på den andra :) Vi ääggde hahah. Vi sjäng Carola - fångad av en stormvind. Hahahha och det roiliga var, vi sjöng högt som fan så Joel, Nesti och Marcus som satt utanför och vänta på oss hörde oss hahahha!

Men sen drog vi hem till mig, jag och Lajsa alltså och där så var vi ute en stun d försökte få tag i nån jävel som ville träffas men icke sa nicke, ingen hahahahha :( Så vi drog in och körde jag har aldrig & sanning eller konka.. Men nu ska jag kolla bloggar, affärer skriva önskelista (a) och kolla lite andra saker..


Jag och Lajsa var i vardagsrummet när de tog kortet, just so you know hahaha

Kommentarer
Postat av: steffi


dom väntade inte på oss dom hade bara tråkigt hah

2010-10-17 - 20:24:58 / http://stephaniiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0