lite överallt

Är hemma nu haha. Känns som jag och Steffi har vart lite överallt :P Först åkte vi till kulfångsgatan för att ta 29:an till port73, men nej nej. den gick om 20 minuter så vi drog till brandbergens industriområde och vänta där och steffi bah: BUSSFAN K,OMMER SÄKERT VA FÖRSENAD I 5 MINUTER OCKSÅ :@ haha, den var det^^ prick 5 min ;)

Men sen när vi var framme så gick vi runt lite och vi hitta fett mycket i en leksaksaffär HAHAH
Men sen köpte jag en sån där sak till mig som jag ska ha på mitt partaj :P Hälsade på min syrra igen också och hon är ju så gullig så hon skulle köpa två julhattar somn jag ville ha för 30:- sammanlagt haha :P

Men sen kom hennes farsa och då drog vi hem till Steffi, och sen drog vi typ 10 min efter det till handen och vi köka fetaste pizzan ever! asso har aldrig sett en sån stor pizza asso :O haha iaf, sen drog vi till port73 och gick in i samma affärer igen haha. Roligt liv jag har jag vet :P

Kom typ nyss hem och måste snacka med mamma och pappa.. måste kolla lite saker också. Men bloggar när jag ahr tid och så för nu är jag upptagen att chatta med folk o det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0