mer om dagen

I skolan på NO:n så var jag feeett trött, men så skulle jag och steffi ut och jobba, han sa att man fick det men tydligen så ändrade han sig. Så jag och steffi var nära att få skolk, men fick inte det för joel det lilla gingerbarnet (HAN ÄR GINGER!! :p) Iaf, han sa te Oscar att jag och Steffi gick hem men vi inte gjorde det -.-  Kmr ihåg när han mobba mig när jag var ginger, nu jävlar får han tillbaks :) Men han ska typ färga brunt i övermorgon.


Sen efter NO:n så sluta vi så då drog jag och Steffi somsagt till mig, men vi gick lite med Joel påvägen för han bor åt andra hållet. Och han gick helt själ så vi stog och snacka ett tag tills Nesti kom och så sätter sig joel och bah:
- Jag visste att någon skulle komma och hämta mig! :D

Hahaha, fan vad vi garva :) Våran humor asso^^ B-Ä-S-T-!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0