Önskelista

gud är jätte trött nu. Har kollat på Kenza & Tyra show och lite annat, som t.ex önskelista till min födelsedag ;)
Det är typ bara 3 veckor kvar tills jag ska ha "partajj :D" Måste snacka med Mamma också för jag är hos henne den veckan och jag ska ha FF, annars blir jag fan lack! För hon har faktiskt sagt att jag får ha det^^

Iaf, först är det Emmas tur ;) Hon ska ha på lördag nästa veka :D Måste köpa present men måste bara komma på något :P Men men, nu ska jag lägga mig i sängen och se om jag kommer på något mer.

Har redan kommit på Mobil, Ipod, jumpsuite, LV väska (Fejk!! ser ändå ingen skillnad på de hahaha^^)

Men bloggar imorn då jag börjar 09..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0