Tacoos!

Ska äta Tacos nu. Jag vet lite sent men jag har inte vart hemma och sen så har jag egentligen redan ätit middag hemma hos Lajsa ;) Åt kycklingsallad där, menjag är så jävla sugen på Tacos haha. och ska typ kanske äta hos Lajsa på fredag också och då blir det tacos, och sen fyller emma år på lördagen så då ska hon bjuda på lite tacos.
Tror det kmr bli skitkul, för det var typ fett länge sen alla tjejor var samlade :P Nej men nu skja jag ta tummen ur röven och fixa maaat!


första bästa bild haha

Kommentarer
Postat av: Anonym


Åh, tacos som är så gott. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-15 - 21:04:02 / http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0