Today


Såå jäävla sööööt!

Idag så var det skola och jag var grymt trött. Men kämpade mig igenom skoldan. Efter skolan gick jag hem till Mamma, plocka upp lite från golvet och packade med steffi. När jag var klar drig vi till handen och jag hade en väska med typ 6-8 bäcker i och en annan med smink och kläder, så det var ju inte det roligaste att gå och bära på.
Så för att jag skulle få något att göra så fick jag ta steffis mibil, HTC och sitta vid FB och MSN, spela lite m.m

Efter handen så drog jag hem och käka, var skithungrig. Satte mig vid datorn och denise ber mig att göra en header åt henne och Lina, så visst. Måste nog börja mohahahah. Ska kolla igenom bilderna och fixa lite med ljus och sånt.

Ska chatta lite med folk och så också, men eftersom att jag inte gjorde en hiss och diss igår så får det bli idag.
Ska lägga in lite gamla videos och bilder från orienteringen också! Får inte glömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0