shopping, shopping, shopping...

Hejhej! Har nte bloggat idag jag vet, men har vart hos lisa och sen hemma och ätit och vart med om den hemskaste stunden en tjej kan va i ;) Jag har nämligen gått igenom mitt konto med min kära far :S Gick ju inte så bra.
Men jag kan ju hålla med om att jag har en sjukdom som kallas, lätt shoppingberoende. Det kan jag dock inte ljuga om. Jag vet att jag kollar affärer dagligen och shoppar varje månad.

Men inte mitt fel. Jag älskar shopping, kläder och smink, naglar och hår och kommer nog alltid att göra det men jag kommer nog dra ner lite på shoppandet. Måste göra det. Sen så kommer jag nog få mindre månadspeng också.
Vi snackade om att jag ska få 100 av mamma ena veckan jag är hos henne, sen 100 av pappa när jag är hos de, sen mamma 100, sen pappa 100. Ni fattar? Pappa skulle typ snacka med mamma igår om det går..
Men tror det kommer bli bättre, för jag är somsagt shoppingberoende.

Men nu ska jag bara kolla H&Ms hemsida en snabbis och sen kaanske lite fler. Måååste! Sen ska jag kolla lite bloggar, eller om jag gör det först. Vi får se men jag bloggar sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0