Lajsa Gästbloggar ;D

tjingilinkan! Lajsa here! (Får nt skriva Lisa för Polle ;P) iaf, idag har ja o Polle pluggat i 2 minuter de va så ansträngande typ. Men idag ska hon sova hos mig o ja e fett glad för att ja brukar nt få sova borta på vardagar för att de e skola dagen efter o skit men nu fick ja så nu e ja hyper glaah. O Polle har tjaffsat lite me sin morsa, hon har blivit mer kaxigare mot sina föräldrar nu bara för att jag e taskig mot mina. Det e ju sorligt att deta kan hända i denna ålder ;P intressant ja vet ;D  men nu sitter hon o skriver SO :O de va ju en chock o skandal! Fuck, fuck, fuck, fuck, fuck you!! Vill aldrig mer se dig, jag ska ta dig i sömnen och gräva ett hål sen så ska mitt rottweiler få pissa på dig!!!                  Fuck you!!!  Mvh Lajsa puss & kram ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0