Vart i skolan typ hela dagen

Efter skoan så var jag tvungen att stanna kvar för ni förstår, jag hade omprov i SO. Jag kunde allt som man skulle kunna i förra provet men inte ett skit av det var med! :O Dampa för mig själv haha. I min lilla ensamhet ;) 
Nej men iaf, kunde väl lite så får väl typ g- åtminstonde, får vi hoppas^^

Efter skolan var det planerat att jag skulle med Lisa till Farsta men ångrade mig, pallade nte åka bussen och tuben så länge.. Tror hon vart lite småsur för hon la på lurn i ört på mig^^ men whatever, pallade bara nte, och hon var ändå inte själv hon skulle ändå möta sin morsa där.. Iaf.. Så istället var Jag, Joel, Steffi, Oliver & Nesti vi rampen och hade lite skoj tills det blev way to cold och jag och Steffe inte hade känsel i fötterna så vi alla drog hem^^

Efter skolan så drog jag hem och sen skulle jag till Port73 för min syrra jobbar där, så vi skulle hälsa på henne och nu är jag hemma..  Men nu ska jag göra annat, see yah later bitches!


Feett gammal bild :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0