- - -

Igår så fastnade jag o lisa i hissen, som ni vet. Och det var ju sista gången jag åkte i den där jävla k*k hissen!
40 minuter spenderade man i den. Roligt värre! Visst det blev väl några skratt men ändå^^
messa lite med Linus men han svara inte förräns vi hade kommit ut ur hissen-.- Han var ju gaaanska seg igår asso haha xD

Men iaf, idag så har jag typ inte gjort nåt. typ bara kollat på TV och suttit vid datorn. lisa droig till Heron med sin familj och jag har inte gjort nåt! Måste duscha idag också. får inte glömma!

Är sjuukt godis sugen. och trött. bloggar sen


så jävl sööt kudde asso, måste haa! xD

Kommentarer
Postat av: Sam


MacBook :P

2010-09-19 - 15:01:20 / http://samthaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0