Angelina - I fucking hate that BITCH!!!!!!!!

Ser på JS nu och jag HATAR Angelina, I fucking hate that bitch! Hon platsar inte i huset. Hon var inte med i förra säsongen så vrf är hon med nu? Alla i huset hatar henne och om jag bodde där skulle jag slå henne blodig!
Och snooki såååå jävla skön asso! Angelina hade typ snackat skit om snookis man så snickers gick ut för att snacka med Angelina. Och senare ringde det till Angie och han i telefon bah: Hej är Angelina där? så schnooki bah: Angelina's dead! HAHAHA! Jag garva sönder mig asso!

Sen så nu visa de att Angelina, that bitch slår Pauly D, typ sanyggaste killen och en av mina avoriter i huset, I fucking hate that bitch!! Om jag såg henne, jag svär på mitt liv jag skulle gå fram till henne med en elpistol och gett henne en stöt, sen hade jag slått henne i hennes fula face 133 gngr och sen i magen tills hon spyr upp sina tarmar!

Nu börjar det igen så ska se på det, får se om jag hinner blogga mer ikväll annars säger jag godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0