Dagen. Långt inlägg


Så nu kan jag blogga som vanligt igen. Har nte bara ätit så ni vet, såå seg är jag inte hahaha! Men idag var det skola vilket innebär mer plugg! Har jag nte nog med plugg?

- SO idag
-Tyska imorn
- Matte på måndag
- Engelska på måndag


man bah; hallå, chilla? haha. Nej men idag i skolan så var vi mest å lektionerna och rampen, as usual^^
Matten var typ värst. Och ian den lilla bögen tog sönder 3 böcker åt mig idag, gulligt va? :) Ni förstår, jag och Steffi fick byta plats för jag, hon, Marcus och Oliver snacka för mkt så nu sitter steffi längst fram själv. Jag skulle också det men kan verkligen inte sitta längst fram i mitten liksom, hallå sämsta platsen! Men iaf, så nu har jag bytt med Maria på matten så jag sitter bredvid charmiga Ian ;). Och han kastar ner matteboken, kastar iväg skrivhäftet och sen tog han sönder lite av en bok av Jonas Gardell som vi ska läsa på svenskan. Den lilla bögen :P


Men whatever, sen på rampen så klottra hampus lite på mina converse och skrev Kåt. Lite trevligt sådär ;)
Joel klottra på de igår och skrev Joel Love ♥ Så jag lät Balle (Helena) klottra lite på mina skor haha, så nu står det typ Balle is the shit! I love Balle, kåt, Joel Love♥, 8C över typ hela skorna hahah. Och sen skrev balle nåt med att "fina barn har många namn" nånting sånt :P Btw, så åkte jag med Balle till medborgarplatsen och vidare till T-centralen, så gullig som jag är^^

När jag kom hem så åt jag lite, bada och ska strax läsa på Tyskaläxan även om jag redan kan den, men bäst att dubbelkolla lite liksom. Men ska skriva ett nytt inlägg efter det här om en liten rolig grej på tyskan :P




Bästa klassen elr vad? :O♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0