förklarar

Fick en kommentar om att jag skulle berätta det som hände idag när jag var nära att svimma. Vi hade SO lektion i 1timma och 30 min. Och så skulle vi ha 5 minuters rast, och 5 minuter innan ratsen så mådde jag skit dåligt! Det var skitvarmt, jag var yr, allt var svart och jag hade ont i magen. Så jag lade huvudet på bänken och kolla lite och lyssna samtidigt. Men antar att folk trodde jag sov. Och helt plötsligt så känner jag hur Emil börjar ta en nyckel från min luva, jag bah: wtf! Så jag kollar upp och då äre Joel som kastat sina nycklr på mig HAHA! Men kände det nte, reagera ju fan nte ens! Och sen blev det äntligen rast så jag gick ut, kunde dock knappt stå. Så jag sannar utanför klassrummet och ramlar ihop. Så jag sitter där och bara kollar. Och så kom Frida och Johanna och sa någonting med:

Frida och Johanna: Mår du bra?
Joel: Du är likblek!!
Bolle: Jag är också blek, måste sola... (HAHAHAHAHA!!!)
Özge: Kom, du måste stå upp! Du får nte sitta ner, du får ingen luft då! *hon drar upp mig*
Jag: men jag kan nte stå upp.. *sätter mig ner igen*

Så drar Joel upp mig och bah:

Joel: Nu går vi ner så du får dricka!
Jag: Men jag vill inte dricka nå vatten!!

Så vi drar ner och så kommer Bolle springandes och bah: Danni vrf mår du så dåligt? Och så kmr Hampus nerspringandes och typ: Danni, vrf mår du dåligt? (allt hände typ samtidigt så kommer inte ihåg exakt)
Men så följer Joel och Bolle med mig till skolsyster och på vägen så vingla jag typ till så Hampus och Joel bah: Vafan! Äru full eller!? Hahahha

sen så drack jag lite och så drog vi på SO lektionen igen och hon typ gav oss värsta mördar blicken för vi kom typ 2 min försent HAHA!

Ja det var typ det. Allt hände typ samtidigt så kommer inte ihåg så mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0