God was not on my side today! - del 2

Pratar med lisa nu men ska skriva lite om den hemska dagen! Jag vaknade 10 minuter innan jag skulle dra så det var ju bara kasta ner matsäcken och kasta på sig puder.. Han inte ens bre smör på baguetten, mums!
Men sen så drog vi på bussen och den var typ fullpackad så vi kunde inte sitta vid de andra, dvs. Jenny, Maria, Adril, Mogge, Micke, Joel m.m så vi satt som två lonely kids^^

När vi kom fram så gick jag tillbaks till trappan vid tåget och mötte Susanne, Alicia och Balle. Sen drog vi till alla andra och fick papper och karta. I skogen så mötte vi Mogee, Micke, Nesti och Oliver + 2 andra randoms ;) Så vi jobbade typ tsm men så drog Mogge och Micke för de låg före oss och Balle ville springa rint hela skiten men vi valde att springa rkt igenom efter Mogge och Micke men den vägen de tog var rak, våran gick zick-zack så vi tog inte samma väg. Och sen hände det som bara inte fick hända! Vi hamna i ett jävla träskt med vatten, lera och mossa! Lisa tappa skon i vattenet, mina skor blev dyngsura och BRUNA! Mina vita converse blev bruna! Så ska tvätta de. Vart så jäävla sur asso så jag bestämmde mig för att jag INTE skulle gå i den där piss-skogen nå mer.

Asso jag sväär! Ingen har sett mig så arg som jag var då. Jag var fan halvt nära på att börja gråta för jag pallade inte haha. Inte konditions messigt, men ni fattar.

Oliver: Danni, vi ska hit..
Jag: NEJ!!! VET DU VART JAG SKA!? HEM! DET ÄR VART JAG SKA! 
(oliver du får ursäkta men jag var Föööööörbannad!)

Så jag och Lisa valde att dra ut från den där skogen så jag gick fram till lärnarna och var så jävla arg och jag bah: 

- Det är sista gången jag är med på den här jävla orienteringen iaf!

så vi gick och käka och frös sönder med blöta fötter, men sen kom micke och mogge och sen fler och fler. Alla utan Balle och de. Och det värsta var ju att vi inte fick gå hem förräns Balle kom. Men hon hade lämnat in våra papper men det var ingen jävel som sa det till oss. Så där satt vi i 2 timmar heelt i onödan!


f*ttkartan!!

och ungefär såhär såg det ut:



skog överallt och inte en ända utgång 

(bilder från förra året)

Del 3 kommer

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0