Shopping is going goood :D

Lisa: D verka som det för du bara drog, och jag sa inte att det var vi som gjorde det utan jag sa att vi var med och gjorde det. Det betyder inte att det var vi som gjorde det, för det är ju inte driekt som om vi sitter och bah:
- Nu hjälps vi åt här för det är sååå jobiggt. Höhöhöhö

Okej, jag har hittat min dröm höst-jacka! H&M, but there's a problem, like always. Den är slutsåld typ överallt, men i värsta fall så beställer jag från internet. Och så har jag hittat en vinterjacka på stadium för 999 men 799:- med kickis rabatt :D Yeey! Allt går fine fine! Och när vi ändå snackar om shopping så kan jag ju ta och tillägga att jag älskar bloggshoppen! Love it! Asso så grym! Bra saker till bra pris. Håller på och ska strax beställa ett par korsörhängen för 121:- Fatta vad grymt!♥ Skitsnygga är de också! :D

http://madeleinepeterssons.blogg.se/ Länk till bloggen där de säljs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0