Skoldagen


Så jävla skön bild! :P

Idag vare ju skola, men jag är ju så grym så jag glömde ställa alarm innan jag däcka...Men jag kom till tyskan iaf. Ska ha ett VG elr MVG. Men iaf, NO:n var ju bara BÄST! Den bra delen av klassen satt utanför klassrummet och "jobba" :P Mogge, Micke, Jag Steffi och Linus hade lite roligt haha. Lisa hade dock tråkigt HAHAHAH!
Vi bestämmde oss för att busa lite med henne^^ Vi rev t.ex sönder hennes skrivbok, Mogge och Linus sprang runt med hennes NO bok, jag och Steffi bröt sönder hennes stiftpenna HAHHAHAHA! såå jävla klockren!
Men hon vart typ fett sur och drog direkt efter att jag snackade med Micke om en sak.. Hon sa inte ens hejdå till nån så alla tror att hon e fett sur, men ingen vet ju :P Sen vart det fyrkant med nesty, Micke, Mogge och linus. Dock med kläder på hahah :P

Kommentarer
Postat av: Lisa


ja e nt sur bara lite o ja sa ju att de va du o steffi som tog sönder pennan!;P

2010-09-20 - 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0