Skolfoto



Tjuuu! kollar på lite tv nu och chattar med lisa och ian som aldrig svarar -.-  Jo nu haha

Idag var det ju skolfoto som jag glömt säga men det var det haha. Funderade på att dra hem efter gruppfotot, men stannade kvar bara för helenas skull moahah. tror jag såg ut som självaste fan haha, och hur man sitter är ju inte det bästa sättet. Typ på kanten av en låda, rak i ryggen, framåtlutad, snett huvud och ansiktet mot kameran. Ser ju fan ut som om man har blivit överkörd av en buss!

Men efter skolan drog jag och helena hem te henne, åt lite och drog till medborgarplatsen (bolle, nte jag)
jag drog vidare till t-centralen och drog hem. Hinner inte blogga nu för ska chatta lite mer med folk och kolla på idol och garva HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0