stannade hemma idag.



Tja tja! Mår faktiskt lite bättre. Har stannat hemma från skolan idag, hade ont i huvudet och halsen och hostade galet. Men det har lugnat sig nu. Jag tycker faktiskt att onsdag borde vara en viodag för alla, för fyfan vad skönt det hr vart! bara chillat, sovit och lyssnat på musik. Och det jag älskar när man är hemma såhär är när man vaknar vid 7, somnar om till typ 09.30, går upp och äter och somnar sedan om till typ 11. Så jävla najs!

Och min frukost var lyx! :D Jag pallade nte gå upp och bre mackan så jag gick till rummet, hämta baguetten jag köpte igår och ett litet nutella paket som jag köpte igår och gick och lade mig i sängen igen och doppade baguetten i nutella. MUMS! Har fortfarande halva baguetten kvar, och den var fan färskare idag än igår HAHAH!
så ska nog spara den tills imorn för imorn ska jag te skolan. mohahaha!

Vet ni vad det sjukaste är? Jag VILL till skolan! Jag vill inte vara hemma och tråka. För tänk er vad man gör hemma när alla andra är i skolan. Man kollar på TV, sitter vid datorn och chillar. Inget mer. Medans de träffar kompisar, kanske gör något efter skolan och så. Fan så mycket roligare än det här! Mennnu ska jag lyssna på musik och se om NÅN rolig kan va inne på FB^^  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0