tha day

har inte bloggat men har inte någon blogglust. Men jag ska försöka göra mitt bästa.

Idag hade vi ju ca 2 timmars håltimme så jag och lisa drog hem till mig käka lite och ladda ner låtar m.m
Sen efter skolan så drog vi hem till min pappa för jag skulle hämta lite saker. sen så åkte jag hem till mamma och hon hem te sin farsa. Vi möttes igen runt 19.00 vid tyrestavägen där Sanna också var men Lisa hann bara snacka med henne i typ 2 min innan jag kom. Så vi hälsa och så men vi var typ tvugna attd ra direkt för vi skulle hem till lisas morsa för att lämna lisas väska och sen hem te mig för att lämna cykeln (hon skjutsa mig)

sen drog vi hem te min morsa för att lämna cykeln och sen drog i te brb för att handla matsäck åt mig^^
Blev baguett och redbull moahahhaha. men ska kolla på TV och sen sova. börjar 09.50 imorn så måste upp ganska tidigt för jag vill äta frukost och duscha. Men jag bloggar mer imorn.


asso jag måste bara lägga ut den här bilden, är så jääävla skön! "nej men jag ramlade bara!" :O HAHAHAH

Kommentarer
Postat av: denise


Lust att göra en ny header till mej? :)<3

2010-09-28 - 23:44:57 / http://daulian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0